Startuje nowy system sprzedaży Abonamentów

Od 10 grudnia 2019 r. zmienia się sposób sprzedaży i zakupu Abonamentów do programów InsERT. Od tego momentu klienci będą mogli kupić Abonament na kilka sposobów i zapłacić – przez serwis szybkich płatności. Dla Partnerów, którzy nie podpisali umowy udziału w nowym systemie sprzedaży, do 20 stycznia 2020 r. trwać będzie okres przejściowy, w którym sprzedaż i zakup Abonamentu możliwe będą na dotychczasowych zasadach.

Twoi klienci zyskują teraz więcej możliwości zakupu Abonamentu do systemów Insertu. Mogą wybrać jeden ze sposobów:

  • przez Partnera:
    • po kontakcie z Partnerem i dokonaniu u niego zamówienia klient otrzymuje e-maila z linkiem do zamówienia w Markecie;
  • samodzielnie:
    • z poziomu programu – przycisk „Kup teraz” – kieruje do specjalnej strony (Marketu), gdzie klient składa zamówienie;
    • z Konta InsERT – opcja zakupu/przedłużenia Abonamentu kieruje do Marketu, gdzie klient składa zamówienie;
    • z Marketu – klient składa zamówienie po bezpośrednim wejściu, podaniu NIP-u i numeru licencji programu;
  • w Insercie:
    • po kontakcie z Insertem klient otrzymuje e-maila z linkiem do gotowego zamówienia w Markecie.

Zapłata za zamówienie Abonamentu zawsze odbywa się w systemie szybkich płatności. Klienci mogą zapłacić w wybrany przez siebie sposób, w tym za pomocą tradycyjnego przelewu. Po sfinalizowaniu płatności klient przekierowywany jest z powrotem do Marketu, gdzie widzi status transakcji. W tym czasie Partner otrzymuje e-mailem powiadomienie o konieczności wystawienia faktury. Informacja ta  widoczna jest również w Serwisie dla Partnerów. Po zakończeniu całego procesu Partner otrzymuje fakturę od Insertu, na opłacenie której ma 10 dni.

Szczegółowe informacje dla klientów, w jaki sposób mogą kupić Abonament, dostępne są tutaj.